Jestem sceptycznie nastawiona do kanałów nadawczych. W teorii? Świetny pomysł! Niczym newsletter w obrębie Social Media. W praktyce?
Jako użytkownicy nie dbamy o swoja higienę cyfrową, podejrzewam, że w pierwszym odruchu zapiszemy się na masę kanałów nadawczych… Co finalnie doprowadzi do przebodźcowania i tego wiecznego powiadomienia, że mamy coś w
“wiadomościach” nieodczytane.
Finalnie zapomnimy, albo po prostu…z kanałow się wypiszemy.
Na pewno wygrają tutaj Ci, którzy dostarczają w kanałach zdecydowanie jakąś wartość dodaną.
Twórcy, póki co nie mają pomysłu na kanał nadawczy i często to po prostu powielanie treści z profilu. Z jednej strony brak interakcji w postaci komentarzy czy wiadomości, nie jest głupi – mogłoby doprowadzić do chaosu i jeszcze większego spamu – z drugiej… Lubimy relacje. Przecież nawet na newsletter da się odpisać. 🙂
Póki co obserwuję, czekam na rozwój (i na to aż w końcu sama dostanę taka opcję).
Komentarz Marketingowy do wpisu:
Kanał Nadawczy na Instagramie – szansa na zaangażowanie obserwujących?
W roli Ekspertki:
Anna Ledwoń-Blacha (Co-Founder & Creative Owner – More Bananas)
HiMizu (火水) – Komentarz Marketingowy
Chcesz napisać swój komentarz ekspercki?
Wyślij wiadomość
kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń:
+48 881 228 124
Komentarz specjalisty