Zostańmy w kontakcie
Lofty Kościuszko
ul. Metalowców 13/108
Chorzów 41-500
kontakt@kaizenads.pl
+48 881228124

W pierwszym odruchu zapiszemy się na masę kanałów nadawczych… Co finalnie doprowadzi do przebodźcowania.

Jestem sceptycznie nastawiona do kanałów nadawczych. W teorii? Świetny pomysł! Niczym newsletter w obrębie Social Media. W praktyce?

Jako użytkownicy nie dbamy o swoja higienę cyfrową, podejrzewam, że w pierwszym odruchu zapiszemy się na masę kanałów nadawczych… Co finalnie doprowadzi do przebodźcowania i tego wiecznego powiadomienia, że mamy coś w
“wiadomościach” nieodczytane.

Finalnie zapomnimy, albo po prostu…z kanałow się wypiszemy.

Na pewno wygrają tutaj Ci, którzy dostarczają w kanałach zdecydowanie jakąś wartość dodaną.

Twórcy, póki co nie mają pomysłu na kanał nadawczy i często to po prostu powielanie treści z profilu. Z jednej strony brak interakcji w postaci komentarzy czy wiadomości, nie jest głupi – mogłoby doprowadzić do chaosu i jeszcze większego spamu – z drugiej… Lubimy relacje. Przecież nawet na newsletter da się odpisać. 🙂

Póki co obserwuję, czekam na rozwój (i na to aż w końcu sama dostanę taka opcję).

Komentarz Marketingowy do wpisu:
 Kanał Nadawczy na Instagramie – szansa na zaangażowanie obserwujących?
W roli Ekspertki:
Anna Ledwoń-Blacha (Co-Founder & Creative Owner – More Bananas)

HiMizu (火水) – Komentarz Marketingowy

Chcesz napisać swój komentarz ekspercki?

Wyślij wiadomość

kontakt@kaizenads.pl

Zadzwoń:

+48 881 228 124

Autor

Author avatar
Krystian Kruk (鴉)
Founder & CEO

Komentarz specjalisty

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *