
Kanał Nadawczy według mnie jest to świetna opcja na budowanie więzi z odbiorcami, i ich lojalizacja, o ile są to treści ekskluzywne, a nie powielanie czy też zwykłe spamowanie.
Jak z każdym narzędziem tak i tu, wiele zależy od tego jak twórcy będą z niego korzystać, czy będzie to kolejny śmietnikowy czat czy jednak wartościowy kanał do komunikacji z fanami.
Dzięki angażowaniu odbiorców w tworzenie materiałów, zadawanie pytań, robienie ankiet można w świetny sposób tworzyć content taki, jaki jest im potrzebny.
Komentarz Marketingowy do wpisu:
Kanał Nadawczy na Instagramie – szansa na zaangażowanie obserwujących?
W roli Ekspertki:
Klaudia Białas (Creative Influencer Manager – Kaizen Ads)
Zobacz Komentarze Marketingowe innych Specjalistek i Specjalistów:
HiMizu (火水) – Komentarz Marketingowy
Chcesz napisać swój komentarz ekspercki?
Wyślij wiadomość
kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń:
+48 881 228 124
Komentarz specjalisty