
Jako Senior Social Media Specialist, uważam kanały nadawcze za idealne rozwiązanie dla twórców – o ile wykorzystają je w ciekawy i rozsądny sposób.
Dodatkowe jednostronne treści publikowane w kanale nadawczym stanowią bonus dla odbiorców, którzy chcą być bliżej twórcy – to skraca dystans, co moim zdaniem jest fenomenalne!
Na kanałach nadawczych twórcy mogą udostępnić formaty tekstowe, głosowe, ankiety oraz reakcje. W ten sposób twórca może lepiej dostosowywać treści do oczekiwań swoich fanów. Kanały nadawcze umożliwiają twórcom kierowanie treści do określonej grupy odbiorców, co z kolei przyczynia się do budowania zaangażowania i więzi z odbiorcami.
Warto podkreślić, że nie jest to spamowanie w nachalny sposób – każdy może odkryć kanał oraz go przeglądać, ale tylko obserwujący mogą dołączyć i otrzymywać powiadomienia o aktualizacjach. Obserwujący mogą w każdej chwili wyciszyć lub opuścić kanał, więc nie ma tu mowy o jakimkolwiek przymusie.
Dużym plusem tej funkcji jest to, że sekcja kanałów znajduje się w innej zakładce, co nie przeszkadza użytkownikom Instagrama. A co najlepsze? To, że wiadomości wyświetlają się zawsze, podczas gdy posty czy relacje mogą nie pojawiać się koniecznie.
Dodatkowo, ta funkcja ma zostać rozbudowana w niedalekiej przyszłości! Czekam na to z niecierpliwością!
Komentarz Marketingowy do wpisu:
Kanał Nadawczy na Instagramie – szansa na zaangażowanie obserwujących?
W roli Ekspertki:
Justyna Adamus (Senior Social Media Specialist – Kaizen Ads)
HiMizu (火水) – Komentarz Marketingowy
Chcesz napisać swój komentarz ekspercki?
Wyślij wiadomość
kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń:
+48 881 228 124
Komentarz specjalisty