Zostańmy w kontakcie
Lofty Kościuszko
ul. Metalowców 13/107
Chorzów 41-500
kontakt@kaizenads.pl
+48 881228124

Dodatkowe jednostronne treści publikowane w kanale nadawczym stanowią bonus dla odbiorców

Jako Senior Social Media Specialist, uważam kanały nadawcze za idealne rozwiązanie dla twórców – o ile wykorzystają je w ciekawy i rozsądny sposób.

Dodatkowe jednostronne treści publikowane w kanale nadawczym stanowią bonus dla odbiorców, którzy chcą być bliżej twórcy – to skraca dystans, co moim zdaniem jest fenomenalne!

Na kanałach nadawczych twórcy mogą udostępnić formaty tekstowe, głosowe, ankiety oraz reakcje. W ten sposób twórca może lepiej dostosowywać treści do oczekiwań swoich fanów. Kanały nadawcze umożliwiają twórcom kierowanie treści do określonej grupy odbiorców, co z kolei przyczynia się do budowania zaangażowania i więzi z odbiorcami.

Warto podkreślić, że nie jest to spamowanie w nachalny sposób – każdy może odkryć kanał oraz go przeglądać, ale tylko obserwujący mogą dołączyć i otrzymywać powiadomienia o aktualizacjach. Obserwujący mogą w każdej chwili wyciszyć lub opuścić kanał, więc nie ma tu mowy o jakimkolwiek przymusie.

Dużym plusem tej funkcji jest to, że sekcja kanałów znajduje się w innej zakładce, co nie przeszkadza użytkownikom Instagrama. A co najlepsze? To, że wiadomości wyświetlają się zawsze, podczas gdy posty czy relacje mogą nie pojawiać się koniecznie.

Dodatkowo, ta funkcja ma zostać rozbudowana w niedalekiej przyszłości! Czekam na to z niecierpliwością!

Komentarz Marketingowy do wpisu:
 Kanał Nadawczy na Instagramie – szansa na zaangażowanie obserwujących?
W roli Ekspertki:
Justyna Adamus (Senior Social Media Specialist – Kaizen Ads)

HiMizu (火水) – Komentarz Marketingowy

Chcesz napisać swój komentarz ekspercki?

Wyślij wiadomość

kontakt@kaizenads.pl

Zadzwoń:

+48 881 228 124

Autor

Author avatar
Justyna Adamus
Senior Social Media Specialist

Komentarz specjalisty

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *