7 czerwca. Działo się! Tym razem… też w Krakowie 😉 Byłam na konferencji semKRK #21 BIG, którą swoją obecnością zaszczyciło wielu specjalistów SEO i digital marketingu.
Dzień wypełniało 14 merytorycznych prelekcji. Swoimi tipami dzielili się m.in. Krzysztof Modrzewski oraz Mateusz Kostrzewa.
Przy dobrej kawie posłuchałam o tym jak pisać ciekawe teksty. Poznałam skuteczne praktyki w linkowaniu wewnętrznym. Dowiedziałam się, które działania w optymalizacji straciły na znaczeniu.
Moja wiedza wzbogaciła się również o ciekawe sposoby wykorzystywania zebranych danych w kampaniach marketingowych. A także w rozwiązania dla napotkanych trudności w zbieraniu danych w BigQuery i GA4.
Przerwy pomiędzy blokami z prelekcjami spędziłam na antresoli, gdzie sponsorzy przygotowali ciekawe aktywności oraz w strefie chillu na zewnątrz budynku.
Networkingowi sprzyjały darmowe napoje, w tym wyjątkowe drinki z Prosecco Vana od Whitepress.
Ciekawym rozwiązaniem była rezygnacja z giftbagów. Każdy uczestnik mógł wybrać sobie gadżet, który faktycznie mu się przyda.
Organizatorzy zadbali też o niespodzianki. Prezent w postaci książki za ciekawe pytania do występujących czy butelka dobrej whiskey dla najliczniej reprezentowanej firmy.
Podsumowując semKRK to masa merytorycznej wiedzy i inspirujących ludzi. Wszystko w rodzinnej atmosferze z uśmiechem na twarzy 🙂 A tu macie kilka fotek:
Podoba Ci się nasza relacja? Organizujesz ciekawy event? Daj znać i…
Śledź dział – Wiedza Kaizen Ads
Jesteś zainteresowany współpracą?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124
Komentarz specjalisty