
Przeczytałem właśnie, że Google Bard ma nową funkcję, która pozwoli przeanalizować film np. na YouTube. Super. Akurat potrzebuję napisać post, w którym streszczę o czym gadaliśmy z Jeremiaszem Krokiem w naszym podcaście “Ai to AI” (愛とAI).
Wszedłem zatem na Barda i wrzuciłem zatem zapytanie – od razu otrzymałem odpowiedź.
Super, pomyślałem. Właśnie tego mi potrzeba 🙂 Poprosiłem o streszczenie naszego najnowszego odcinka… Otrzymałem streszczenie “The Daily Coder” 😀
Napisałem, że zły link został streszczony… dostałem streszczenie innego odcinka od “The Daily Coder”.
Wysłałem, że jednak chodzi mi o ten link – to ten sam link, co na początku
Wysłałem zapytanie po raz kolejny… Otrzymałem odpowiedź w języku czeskim 😀
Także tyle… dziękuję – postoję – niemniej ochoczo i z zaciekawieniem obserwuję 🙂
Istnieje szansa, że na “dniach” będzie to działać lepiej – ale szczerze wątpię. Sztuczna inteligencja rozwija się bardzo szybko, jednak Google przyzwyczaiło mnie do tego, że jeśli coś w Polsce działa tak sobie, to długo trzeba czekać na poprawki. Obym się mylił 🙂
W Kaizen Ads (カイゼンアッズ)
AI występuje nie tylko w naszej nazwie 🙂
Zapraszamy na naszą nową serią w tematyce sztucznej inteligencji:
愛とAI – “Ai to AI” – w wolnym tłumaczeniu “Z miłości do AI”
Jeśli zastanawiasz się jak wdrożyć AI do swojego biznesu lub chcesz żebyśmy przeprowadzili dla Ciebie szkolenie z ChatGPT, Midjourney i innych narzędzi opartych o sztuczną inteligencję daj znać.
Wyślij wiadomość
kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń:
+48 881 228 124
Komentarz specjalisty