Wczoraj w nocy ukazał się 15 odcinek “Jadeitowego Podcastu”, który jest jednocześnie… wywiadem ze mną.
Bardzo dziękuję Sandrze Krawczyszyn za zaproszenie i miłą rozmowę.
W podcaście poruszamy wiele ciekawych tematów, np.:
- Jak przerobić swoją pasję na biznes?
- Dlaczego nie wolno zrażać się, do braku monetyzacji swojego hobby (zwłaszcza na początku)?
- Dlaczego w ogóle “Kaizen Ads” (カイゼンアッズ)?
- Jak pracuje się z japońskimi Klientami i czy spora różnica czasowa, kulturowa i mentalna, ma znaczenie?
- Jakie mamy plany na najbliższe 5 lat?
Opis odcinka:
To co najlepsze w japońskiej kulturze pracy + work-life balance = SUKCES. O tym, w jaki sposób kreatywna agencja digital marketingu z Chorzowa czerpie z japońskich filozofii łącząc je z zachodnimi trendami w prowadzeniu biznesu. “Kai” oznacza zmianę, a “Zen” to słowo “dobrze”. W jaki sposób Kaizen Ads zmienia świat digital marketingu na lepsze? Dowiesz się słuchając naszej rozmowy.
Gość: Krystian Kruk
Rozmawia: Sandra Krawczyszyn
Serdecznie zapraszam do posłuchania:
Chcesz posłuchać na innych platformach? Proszę bardzo
Jadeitowy Podcast – Rozmowy o Azji Wschodniej poruszające tematykę problemów społecznych i tożsamościowych ludności Dalekiego Wschodu. Wywiady prowadzone z naukowcami dyscyplin społecznych i humanistycznych, ale także pasjonatami azjatyckiej kultury i sztuki.
Ciekawostka:
Ostatnie wywiady, w których uczestniczyłem nie jako prowadzący (obejrzyj kanał Polish Sushi) lecz jako gość, miały miejsce… 11 i 10 lat temu ^.^”
(Wywiad zaraz po zagranym koncercie na festiwalu popkultury Japonii Futaba – rok 2011) – obejrzyj
oraz wywiad do “przeczytania” w magazynie J-Music – luty 2012
Tym razem pora przyszła na wywiad w formie Podcastu…i to też już nie jako wokalista, który chciał grać w zespole nawet po 60-ce, a jako Założyciel i CEO Kreatywnej Agencji Digital Marketingu Kaizen Ads (カイゼンアッズ).
Już wkrótce ruszymy z własnymi podcastami i kanałem na YouTube 🙂
Komentarz specjalisty