Zostańmy w kontakcie
Lofty Kościuszko
ul. Metalowców 13/108
Chorzów 41-500
kontakt@kaizenads.pl
+48 881228124

Tsuzuku (続く) #2 – Chleba i Igrzysk

Nawiązując do tytułowego rzymskiego powiedzenia – tegoroczne igrzyska, choć sportowe, nie obyły się bez cyrków. Ale dziś nie o tym; igrzyska, jakie były, każdy widział. I z pewnością nie przeoczył logo gigantów, które na różne sposoby zaangażowały się w temat.

Nike just did it i w swojej kampanii zadała pytanie „Czy jestem złym człowiekiem?”. Wideo zdecydowanie postawiło firmę wysoko w nieoficjalnym turnieju na markę, która lepiej wykorzysta igrzyska 🏆

Samsung z kolei postanowił wspierać sportowców z odpowiednim wyprzedzeniem, udostępniając holenderskim koszykarzom swoje narzędzia AI. A z jakim skutkiem? O tym niżej 👇

Równie przełomowy okazał się tegoroczny Copenhagen Fashion Week, gdzie na jednym z wybiegów pojawiła się niewidoma modelka. To, nomen omen, spory krok w stronę inkluzywnego świata mody.

Udanej lektury!

 

~ Kamila Durmaj
Social Media Specialist

Spis treści:

  1. Czy jestem złym człowiekiem?
  2. AI firmy Samsung wspiera holenderski sport.
  3. Pierwsza niewidoma modelka na pokazie podczas Copenhagen Fashion Week 2024.

 

„Czy jestem złym człowiekiem?” 😨


 

 

Igrzyska Olimpijskie 2024 trwają, a marki nie przestają zaskakiwać swoimi kreatywnymi kampaniami. Wśród nich wyróżnia się Nike z kampanią „Winning Isn’t for Everyone”. Spot przedstawia legendarnych sportowców, takich jak Kobe Bryant, Cristiano Ronaldo, czy Serena Williams, którzy mierzą się z pytaniem: „Czy jestem złym człowiekiem?”, ukazując cenę, jaką płaci się za dążenie do zwycięstwa.

Kampania inspiruje, przypominając, że każda porażka jest krokiem na drodze do sukcesu.

Kampania Nike „Winning Isn’t for Everyone” jest doskonałym przykładem tego, jak marki mogą wykorzystać emocje i storytelling w marketingu, aby stworzyć silne, trwałe więzi z odbiorcami.

👉 Sprawdź inspirujący spot Nike: https://bit.ly/KampaniaNike 🎥

 


To jest Tsuzuku (続く)

Eksluzywny newsletter dostępny dla naszych subskrybentów. Cieszymy się, że jesteś w ich gronie 🙂

Masz ciekawy temat, którym chcesz podzielić się w naszym newsletterze Tsuzuku (続く)

Napisz: kontakt@kaizenads.pl

Zadzwoń: +48 881 228 124

Autor

Author avatar
Kamila Durmaj

Komentarz specjalisty

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *