Krystian Kruk (鴉) – Doktorant dziedziny nauk społecznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości oraz Założyciel i CEO Kaizen Ads (カイゼンアッズ) jest autorem rozdziału “Wpływ pandemii COVID-19 na automatyzację marketingu internetowego w Polsce” monografii naukowej “Kierunki rozwoju teorii i praktyki zarządzania w kontekście badań młodych naukowców”.
Prezentowane opracowania posiadają wartości poznawcze i aplikacyjne, bowiem mogą być użyteczne dla przedstawicieli praktyki gospodarczej, poszukujących inspiracji służących udoskonalaniu przyjętych metod zarządzania podmiotami rynku, funkcjonującymi w złożonym i turbulentnym otoczeniu. Walorem monografii jest zaprezentowanie w niej różnych podejść i metod badawczych oraz prowadzenie rozważań między innymi w kontekście: zarządzania kapitałem ludzkim, satysfakcji z pracy, motywacyjnej roli grywalizacji, współpracy międzyorganizacyjnej, zarządzania projektami, zarządzania marką, a także customer engagement, automatyzacji marketingu internetowego, czy też miejsca sztucznej inteligencji w strukturze kapitału intelektualnego. O aktualności prezentowanych analiz i formułowanych wniosków świadczy uwzględnienie w nich kontekstu pandemii COVID-19. Wiele ujętych w publikacji opracowań może stanowić dobry punkt wyjścia do dalszych rozpoznań i badań naukowych, gdyż na problemy badawcze podejmowane przez autorów można spoglądać z wielu innych perspektyw.
dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW
Recenzja artykułu naukowego napisanego przez Krystiana:
“Podjęta w opracowaniu problematyka dotycząca automatyzacji marketingu internetowego cechuje się aktualnością. Jest ona także istotna w kontekście przyśpieszonej pandemią COVID-19 wirtualizacji wielu obszarów życia społeczno-gospodarczego. Cel sformułowano w poprawny sposób. Został on osiągnięty dzięki zrealizowaniu postępowania badawczego opartego na studiach literatury i badaniu ankietowym oraz analizie danych pozyskanych przez Autora z firmy Edrone. Układ opracowania jest logiczny. Autor we właściwy sposób przeprowadził złożone postępowanie badawcze, wykorzystując triangulację metod i źródeł danych. Tekst jest wartościowym opracowaniem naukowym opartym na analizie danych wtórnych i pierwotnych.”
~ dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UEW

Streszczenie rozdziału
Celem artykułu jest pokazanie możliwości, jakie daje automatyzacja marketingu internetowego, w oparciu o krytyczny przegląd literatury oraz omówienie wyników badań sprawdzających, czy pandemia COVID-19 miała wpływ na automatyzację marketingu internetowego w Polsce. W artykule przeanalizowano dane pozyskane z firmy Edrone, która zajmuje się automatyzacją procesów marketingu internetowego w segmencie E-commerce oraz przedstawiono wyniki badań ankietowych.

W Kaizen Ads (カイゼンアッズ)
łączymy biznes z nauką
Ciągły Rozwój
Stawiamy na ciągły rozwój zgodnie z filozofią małych krokach.
Badania naukowe
Swoją wieloletnią wiedzę praktyczną wykorzystujemy dla dobra i rozwoju nauki. Poprzez badania naukowe wprowadzamy innowacje w codziennej pracy.
Publikacje naukowe
Zobacz nasze publikacje naukowe