Krystian Kruk (鴉) – Doktorant dziedziny nauk społecznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości oraz Założyciel i CEO Kaizen Ads (カイゼンアッズ) jest autorem rozdziału “Real Time Marketing – Od mama do najbardziej angażujących organicznych komunikatów marki w mediach społecznościowych” monografii naukowej “Digital Ninjas 2022. Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie”.
Monografia naukowa powstała po II Konferencji Naukowej “Digital Ninjas – Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie”, która odbyła się 8 kwietnia 2022. Krystian wygłosił wtedy prelekcję “Real Time Marketing – od mema do sprzedaży”.
Recenzja wystąpienia Krystiana:
“Pan Krystian w swoim referacie pokazał, że ze względu na częste występowanie tego zjawiska w mediach społecznościowych, komunikaty te mają formę tzw. memów, które przez swoją viralowość przyczyniają się do zwiększenia zasięgów twórcy i tym samym sprzedaży produktów/usług. Była to bardzo interesująca prezentacja, pełna praktycznych wskazówek ze strony Prelegenta.”
~ Instytut Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego

Streszczenie rozdziału
Real Time Marketing to forma odpowiedzi i sposób komentowania istotnego i szeroko omawianego przez społeczeństwo wydarzenia. Celem artykułu jest sprawdzenie, czy ze względu na częste występowanie w mediach społecznościowych oraz viralową formę memów, Real Time Marketing przyczynia się do zwiększenia zasięgów twórcy w tak zwanych organicznych formach komunikacji w mediach społecznościowych bez dodatkowego wsparcia reklamowego tych postów.
W artykule omówiono pojęcie RTM, przedstawiono wyniki badań związanych z popularnością hasztagów, mających na celu pokazanie zwiększenia zainteresowania tym zjawiskiem, oraz omówiono Case Study firm korzystających z Real Time Marketingu w mediach społecznościowych, które osiągnęły większe zasięgi i zaoszczędziły budżet reklamowy.
W Kaizen Ads (カイゼンアッズ)
łączymy biznes z nauką
Ciągły Rozwój
Stawiamy na ciągły rozwój zgodnie z filozofią małych krokach.
Badania naukowe
Swoją wieloletnią wiedzę praktyczną wykorzystujemy dla dobra i rozwoju nauki. Poprzez badania naukowe wprowadzamy innowacje w codziennej pracy.
Publikacje naukowe
Zobacz nasze publikacje naukowe