Dziś Dzień Dziecka – idealna data, żeby przedstawić Wam naszą firmową maskotkę. Poznajcie KAI.
Kiedyś usłyszałem słowa, które zostały ze mną do dzisiaj: “Nie zabijaj w sobie dziecka“. Jestem Geekiem i gadżeciarzem. Oglądam anime, czytam mangę i inne komiksy, zbieram figurki…Uważam, że można być zarówno Geekiem i Biznesmenem.
W Japonii Maskotka to integralna część promocji przedsiębiorstwa, wydarzenia, czy nawet miasta – ma to nawet swoją nazwę Yuru-Chara (ゆ る キ ャ ラ, yuru-kyara).
Naszą maskotkę będziecie mogli spotkać na naszej stronie, w mediach społecznościowych np. w RTM-ach, a w przyszłości na wydarzeniach, ale również jako nasz merch w postaci koszulek, czapek, kubków, figurek, innych gadżetów w tym nomen-omen maskotek.
Dlaczego KAI?
Pierwsze trzy litery słowa Kaizen
KAI można zapisać jako 和維
(gdzie: 和 – oznacza harmonię/spokój ale również Mix w znaczeniu “kombinacji dwóch różnych rzeczy” – widzę tu odpowiednik łączenia ze sobą Polski i Japonii. Z kolei 維 – może oznaczać: więzi, połączenie, support
KAI można zapisać jako 開
(które oznacza “początek/start czegoś”, ale również “rozwój/progres”.
A tak powstawała nasza maskotka:
Za pomysł maskotki odpowiada nasza CO-OWNER – Anna Kruk
Za wykonanie i rysunki odpowiada nasza nowa członkini Anna “Yuki” Kołowiecka, o której więcej już wkrótce 🙂
KAI – jest mi niezmiernie miło powitać Cię w gronie Członków Kazoku (家族) Kaizen Ads (カイゼンアッズ)
Chcesz być na bieżąco z Newsami?
Śledź dział – Wiedza Kaizen Ads
Jesteś zainteresowany współpracą?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124
Anna "Yuki" Kołowiecka dołącza do naszego Teamu (家族)! - Kaizen Ads (カイゼンアッズ)
[…] Yuki jest odpowiedzialna za stworzenie naszej firmowej maskotki – KAI – o której pisaliśmy tutaj […]