30 czerwca nastąpi koniec możliwości tworzenia i edytowania rozszerzonych reklam tekstowych w Google Ads.
Co prawda od dawna się o tym mówi, ale widać, że jeszcze wiele firmy nie jest na to przygotowana. Dosłownie wczoraj (13.04), gdy wykonywałem audyt konta Google Ads u jednego z potencjalnych klientów, zauważyłem że większość opisów była dodana jeszcze “po staremu”.
O ile jeszcze na ten moment nie jest to jakiś poważny błąd, tak za chwilę taka reklama nie będzie działać. Ponadto zastosowanie “starego rozwiązania” obniża wynik optymalizacji konta, na który jak wszyscy wiemy Google Ads lubi zwracać uwagę… Szczególnie jeśli mówimy o kontach Partnerów Google.
Pamiętajmy o tym, żeby zamienić opisy i co za tym idzie reklamy, na nowe elastyczne. Przy okazji, warto zaznaczyć, że dają nam one znacznie więcej opcji.
Jeśli potrzebujesz pomocy w tym zakresie to zapraszamy! Chętnie przygotujemy dla Ciebie darmowy audyt konta, a jeśli podejmiesz z nami współpracę to poprawimy Twoje opisy zgodnie z obecnymi standardami.
Napisz na: tomasz@kaizenads.pl – chętnie Ci pomogę!
Prowadzisz reklamy przy pomocy Google Ads?
Chętnie przeanalizujemy Twoje kampanie.
Może się okazać, że jako Certyfikowany Partner Google z kilkunastoletnim doświadczeniem, będziemy w stanie wyciągnąć znacznie więcej z Twoich działań reklamowych.
To co, robimy darmową analizę?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124
Komentarz specjalisty