14 kwietnia 2022 r. Iga Bajuk oraz Klaudia Białas reprezentowały Kaizen Ads (カイゼンアッズ) na Targach eHandlu w Warszawie
Ze względu na to, że targi zaczynają się praktycznie “od rana” w Warszawie pojawiłyśmy się na dzień przed wydarzeniem.
Poniżej wrażenia dziewczyn z wyjazdu na targi eHandlu
Wrażenia Team Kazoku (家族):
``Jest godzina 20:30 i właśnie jadę w opóźnionym pendolino do Katowic. Jak mam być szczera, to ledwo widzę na oczy. To były bardzo intensywne dwa dni. Powinnam przymknąć oko i odpocząć, ale wiem, że dzisiejsze kilka zdań, które napisze o targach e-handlu, z których wracam... będą najbardziej obiektywne i szczere, bo nie ma tutaj czasu na przemyślenia. Będzie krótko i na temat, obiecuję.
Targi zaczęły się o godzinie 10. Tłumy wystawców i jeszcze więcej odbiorców.
Ogólnie w naturalnym, codziennym środowisku, w którym przebywam na pewno by mi to przeszkadzało, ale tutaj było inaczej, bo te tłumy oznaczały ludzi ambitnych, chcących się rozwijać, poszerzać swoje umiejętności, czy zdobywać kontakty. Ten tłum to w jakimś kawałku ja i Klaudia.
Na targach odwiedziłyśmy naszych partnerów biznesowych tj. Nethansa, Edrone czy Zaufane.pl. Zawsze miło się zobaczyć niezależnie od okazji. Edrone - dzięki za Wasze piwko!
Prócz odwiedzin nawiązałyśmy kolejne, realne znajomości. Szykuje się kilka fajnych spotkań zaraz po Świętach Wielkanocnych, ale o tym już w kolejnym naszym wpisie - nie wszystko od razu, haha 🙂
Targi e-handlu jeśli chodzi o organizację... oceniam na bardzo dobrze zorganizowane. Woda na każdym kroku. Kawy też nie trzeba było długo szukać (a kto mnie zna, ten wie, że godzina bez kawy, to godzina stracona!).
Jeśli chodzi o prelekcje, to bardzo interesujące i rzeczowe. Uważam, że niezależnie od zainteresowań i dziedziny marketingu, w której się obraca każdy znalazł coś dla siebie. Michał Kręcisz i Roman Grygierek opowiedzieli o tym, jak prowadzić komunikację z anonimowym klientem i na co zwracać uwagę.
A Wy jak myślicie, co ma większe znaczenie dla osoby zainteresowanej produktem w naszym e-sklepie? Cena? A może zaufanie do sprzedawcy?
O trendach w e-commerce szybko, zwięźle i na temat można było usłyszeć na prelekcji Pani Marzeny Cholerzyńskiej, a uwierzcie, to tylko jedna setna tego, czego można było się dowiedzieć.
Pani Joanna Drabik na samo zakończenie targów opowiedziała o tym jak powinna wyglądać praca z influencerami i na co zwracać uwagę podczas nawiązywania współpracy.
A Wy jak myślicie, Influancer marketing to moda, która przeminie?
Czy było warto? Tak.
Kolejne doświadczenie. Kolejne znajomości. Kolejna, merytoryczna i rzeczowa wiedza. Czy ruszamy na kolejne targi? No jasne! #staytunded 🙂
Oddaję głos Klaudii:) - Klaudia, dajesz! 😀 ``
~Iga Bajuk (イガ)
``Każdy z nas chyba doskonale zna to uczucie… gdy dużo się dzieje czas płynie niezwykle szybko. Zanim się obejrzałyśmy, znowu byłyśmy w Warszawie, tym razem na Targch eHandlu w Hali Expo XXI.
Na tym obiekcie byłam już wielokrotnie i wiedziałam, czego mogę się spodziewać. Ogromna przestrzeń targowa, czyli mnóstwo stoisk, a więc i wiele osób, z którymi będziemy chciały porozmawiać. Trochę ciężko z miejscami parkingowymi... ale do rzeczy.
Po wejściu na hale zrobiłyśmy szybki spacer i wstępne rozeznanie, aby odpowiednio zaplanować kolejne 5 godzin. Tu już spotkały nas pierwsze miłe spojrzenia i uśmiechy od naszych partnerów biznesowych oraz osób poznanych na poprzednich targach. Po chwili oddechu i pierwszej kawie ( u Igi już nie liczę ile ich było 😛 ) oddałyśmy się w wir rozmów przeplatanych wystąpieniami na scenach.
Każdy temat był interesujący, Iga wymieniła kilka, ja dodam jeszcze, że słuchałyśmy m.in.:
- O zachowaniach zakupowych kobiet i mężczyzn / Katarzyna Sikorska , Przelewy24
- Jak sprytnie prowadzić marketing sklepu internetowego, aby dopasować się do dzisiejszej polaryzacji dobrobytu klientów e-commerce? / Wojciech Szymański, Ideo Force
- Jak sprawić, aby klienci wracali do e-sklepu, kupowali więcej i polecali sklep innym / Dawid Dziadkowiec, Edrone
- Technikach, które ułatwiają użytkownikom zakupy w e-sklepie, czyli wpływ SXO na konwersje. / Karol Wilczyński, Artefakt
- O tym, dlaczego optymalizacja szybkości strony ma minimalny wpływ na Core Web Vitals i co należy zrobić, aby ten element poprawić. / Michał Borzyszkowski, Widoczni
Podczas rozmów i wymiany kontaktów znalazł się też czas na wspólne selfie do naszego firmowego albumu 🙂
W szczególności chcemy podziękować za życzliwe przyjęcie do rozmów, które z pewnością będą kontynuowane, Bartłomiej Waluś - Expandeco.com oraz Marcin Szczur z Blue Media
W Kaizen Ads (カイゼンアッズ) lubimy smacznie i dobrze zjeść, dlatego stoiska z lodami tajskimi, świeżymi sokami i lemoniadą sprawiają, że całe targi otrzymują od nas dodatkową gwiazdkę. 😀
Oczywiście składam swój wirtualny podpis pod tym co napisała Iga. Do zobaczenia!``
~Klaudia Białas (クローディア)
Podobają Ci się nasze relacje?
Śledź naszego Instagrama – tam wrzucamy również Storiesy!
Jesteś zainteresowany współpracą?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124