Jest mi niezmiernie miło poinformować, iż 21 kwietnia 2023 roku jako Doktorant Akademii WSB i CEO Kaizen Ads (カイゼンアッズ) będę prelegentem na III Konferencji Naukowej “Digital Ninjas” pt. Etyka i CSR w zarządzaniu mediami społecznościowymi.
Temat mojej prelekcji to: “SCAM – przykłady nieetycznych działań reklamowych w Influencer marketingu”
Konferencja naukowa jest organizowana przez Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Serdecznie zapraszam środowisko naukowe, doktorantów, studentów, ale również praktyków digital marketingu do uczestnictwa w wydarzeniu.
W zeszłym roku również mogłem wygłosić swój wykład na wydarzeniu z cyklu Digital Ninjas. Napisałem również rozdział do monografii naukowej “Digital Ninjas 2022. Media społecznościowe i ich wpływ na zachowania konsumenckie”, która została wydana przez Instytut Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Jestem dumny z tego, że w Kaizen Ads (カイゼンアッズ) łączymy działania biznesowe z naukowymi.
Komentarz specjalisty