Midjourney to obecnie najbardziej zaawansowany generator grafik AI. Jego możliwości doceniają zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści. W ramach współpracy z Ministerstwem Cyfryzacji i Platformą Przemysłu Przyszłości mamy zaszczyt zaprosić wszystkich do wzięcia udziału w naszym webinarze.
Dzięki Midjourney jesteś w stanie wygenerować realistyczne grafiki do kampanii reklamowej, koncept arty, czy storyboardy. Obecna wersja Midjoruney jest tak zaawansowana, że z powodzeniem zastępuje drogie, profesjonalne programy graficzne – nie wierzysz? W takim razie zapraszamy Cię na webinar o praktycznym zastosowaniu Midjourney w biznesie i życiu codziennym. Zapisz się już dziś.
Webinar – Midjourney – fotograf, grafik i concept artist w jednym narzędziu AI
27.11.2024 – godzina 12:00
Prelegenci: Krystian Kruk (Founder & CEO) i Jeremiasz Krok (AI Specialist)
Podczas webinarium „Midjourney – fotograf, grafik i concept artist w jednym narzędziu AI” Krystian Kruk (鴉) – Founder & CEO Kaizen Ads (カイゼンアッズ) oraz Jeremiasz Krok (AI Specialist w Kaizen Ads (カイゼンアッズ) przedstawią najważniejsze zalety Midjourney.
Krystian Kruk – Założyciel i CEO kreatywnej agencji digital marketingu czerpiącej z japońskich filozofii i strategii budowania biznesu – Kaizen Ads (カイゼンアッズ).. Doktorant dziedziny nauk społecznych, w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości, którego praca doktorska skupia się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu internetowym. W branży od 2006 roku. Szczęśliwy mąż, Koci tata, Geek, Madridista, miłośnik nowych technologii, od zawsze zakochany w Japonii.
Jeremiasz Krok – AI Specialist w Kaizen Ads (カイゼンアッズ). Praktyk rozwiązań no-code i propagator wykorzystywania generatywnej sztucznej inteligencji w pracy i życiu codziennym. Zawodowy redaktor, copywriter i social media specialist. Swoje pierwsze (nomen-omen) kroki w branży AI stawiał na długo przed pojawieniem się ChatuGPT. Prywatnie miłośnik futurystyki, anime oraz muzyki.
Dla kogo:
Webinarium dla osób, które zastanawiają się nad tym jak sztuczna inteligencja wpływa i wpłynie na pracę w segmentach marketingu, sprzedaży, obsługi Klienta, ale również szeroko pojętej pracy biurowej. Dedykowane zarówno dla osób na etacie, freelancerów oraz zatrudniających innych ludzi.
Komentarz specjalisty