
Stworzyliśmy nowy segment z miejscem na… Komentarz Marketingowy. Poznajcie HiMizu (火水)
Jak wiecie, dodajemy mnóstwo treści w segmencie – Wiedza Kaizen Ads
Niejednokrotnie dzielimy się z Wami naszymi przemyśleniami. Zdarza się, że nasze zdanie w danym temacie jest zupełnie inne od agencji X,Y,Z, czy konkretnego specjalisty…, ba nawet wewnątrz naszego Teamu (家族) często mamy inne zdanie na ten sam temat.
Czy to źle? Nie… dzięki temu powstał nasz program Tadaima (ただいま)
Dzięki temu, konkretną sytuację można rozwiązać na wiele różnych sposobów, poznać inną perspektywę, a także nauczyć się czegoś nowego.
Zapamiętajcie:
To, że mamy inne zdanie, nie oznacza, że wszyscy nie mamy racji…
Dlaczego HiMizu (火水)?
HiMizu (火水) – zlepek dwóch japońskich słów – Hi (火) – ogień oraz Mizu (水) – woda.
W wolnym tłumaczeniu “Ogień i woda”. Zapisane razem mają symbolizować kontrast i różnorodność perspektyw specjalistów i twórców.
To seria komentarzy w formie postów, dyskusji i podcastów.
Wymieniamy się zdaniem z innymi specjalistkami i specjalistami. Komentujemy nowości z dziedziny szeroko-pojętego marketingu, prowadzenia biznesu i pracy.
Więcej znajdziecie na naszej dedykowanej podstronie.
Chcesz być na bieżąco z Newsami?
Śledź dział – Wiedza Kaizen Ads
Jesteś zainteresowany współpracą?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124

Komentarz specjalisty