Jest mi niezmiernie miło poinformować, że Kaizen Ads (カイゼンアッズ) zostało Partnerem Huawei Ads.
Huawei Ads to stosunkowo nowa platforma reklamowa, która powstała w 2021 roku i pozwala dotrzeć do bazy użytkowników smartfonów i tabletów Huawei. Reklamy w różnych formatach mogą być wyświetlane w aplikacjach i usługach własnych Huawei (Huawei AppGallery, Huawei Assistant, Huawei Video, Petal Search, Huawei Browser), ale również w aplikacjach firm partnerskich (obecnie około 15 000 aplikacji).
Jeśli chodzi o zasięg w Polsce – mowa tutaj o 4,2 miliona urządzeń, z kolei sieć reklamowa Huawei daje możliwość dotarcia do 11,7 miliona osób w Polsce.
Kanały reklamowe prezentują się następująco:
Z naszych testów wynika, że cena za wejście oscyluje w granicach 0,16 zł – 0,50 zł – to naprawdę bardzo mało.
Bardzo dobrym rozwiązaniem jest również promocja aplikacji w App Gallery i App Install, które Huawei Ads rozlicza w modelu CPD (od pobrania aplikacji).
Oprócz tego można oczywiście promować sklepy, strony i aplikacje w formie tzw. display oraz video.
Dostępne są trzy kanały ekspozycji reklam.
Cieszę się na kolejne partnerstwo, zwłaszcza że należymy do niszy, która w Polsce obsługuje platformę Huawei Ads.
Celem Kaizen Ads (カイゼンアッズ) jest stawianie na ciągły rozwój w małych krokach, a bezsprzecznie działania wielokanałowe do takowych należą. Co więcej, dzięki rozszerzaniu naszej oferty nie tylko Team Kazoku (家族) zdobywa nowe umiejętności, ale nasi Klienci mają większe możliwości dotarcia do swoich odbiorców i wyróżnienia się na tle bądź co bądź konkurencyjnego rynku digital.
Prowadzisz już kampanie w Google Ads oraz w mediach społecznościowych?
Szukasz rozwiązania, które przy pomocy niewielkich inwestycji pomoże Ci dotrzeć do nowych odbiorców?
Pora wyróżnić się na tle konkurencji i dotrzeć do niszy, do której nie dociera Twoja konkurencja.
Jesteś zainteresowany współpracą?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124
Komentarz specjalisty