Google myśli o wprowadzeniu kolejnego graficznego rozszerzenia do reklam tekstowych na swojej wyszukiwarce.
Mowa o trzech kwadratowych miejscach na grafiki, na których miałaby być również dostępna cena “produktu”. Każde z miejsc przekierowałoby na dedykowaną podstronę. Co ciekawe w reklamie oprócz klikalnych grafik pojawiły się tylko nagłówki, bez opisów reklam.
Rodzaj rozszerzenia zauważono tylko na wyszukiwarce Google w wersji mobilnej.
Z doświadczenia wiemy, że to co początkowo na tzw. Mobile szybko trafia również na większe ekrany. Jeśli rozszerzenie przejdzie poza fazę testów, z pewnością po jakimś czasie, trafi również na wyszukiwarkę w wersji desktopowej.
Po kliknięciu użytkownik widzi dedykowaną podstronę:
Źródło: Twitter
Prowadzisz reklamy przy pomocy Google Ads?
Chętnie przeanalizujemy Twoje kampanie.
Może się okazać, że jako Certyfikowany Partner Google z kilkunastoletnim doświadczeniem, będziemy w stanie wyciągnąć znacznie więcej z Twoich działań reklamowych.
To co, robimy darmową analizę?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124
Komentarz specjalisty