Zostańmy w kontakcie
Lofty Kościuszko
ul. Metalowców 13/108
Chorzów 41-500
kontakt@kaizenads.pl
+48 881228124

SEM KRK #20 w Krakowie – Relacja

SEM KRK

Piątkowe popołudnie 28 października postanowiłem spędzić na SEM KRK #20 w Krakowie.

To już druga moja wizyta na tym wydarzeniu. W pierwszym wypadku miałem okazję uczestniczyć w warsztatach, a teraz zdecydowałem się na udział w konferencji.

Dlaczego postanowiłem pojechać na SEM KRK?

Cenię sobie konferencje, które coś mi dają. Nie lubię eventów, dla eventów, które polegają na ciągłym prezentowaniu osób z tego samego grona, którą mówią o rzeczach z mojego punktu widzenia, mało istotnych.

Dla mnie ważne, aby dobór tematów był dostosowany do potrzeb naszej agencji. Przy wyborze eventów, na które jeżdżę kieruję się tym czy tematy są związane z usługami, które realizujemy dla naszych klientów lub czy może są tam rozwiązania, nad którymi należałoby się pochylić w najbliższym czasie.

Zdążyłem już się przywyczaić że Deva Group jako organizator zawsze przykłada dużo uwagi do tego, aby konferencje i szkolenia były realizowane właśnie z zachowaniem powyższych standardów. Z dużą ciekawością skierowałem się do Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha gdzie odbywała się cała impreza i gdzie nomen omen, nasz Team (家族) też często jeździ.

Prelekcje

Z siedmiu prelekcji, które się odbyły na pewno warto wyróżnić wystąpienia Bartłomieja Kaczmarczyka z SSSEM.NINJA, którego już wcześniej miałem okazję poznać na warsztatach SEM KRK. Dzięki Bartłomiejowi dużo łatwiej było mi zrozumieć temat najnowszej wersji Analyticsa. Jego wystąpienie zawierało przede wszystkim wyróżnienie największych błędów, które popełnił prelegent przy pracy z GA4.

 

SEM KRK

 

Instalacje najpopularniejszego systemu do analityki danych są coraz bardziej popularnym tematem , tym bardziej że obecna tzw. „stara” wersja nie będzie już wspierana od 1 lipca 2023. W związku z tym na pewno było to ważne wystąpienie. Inna kwestia, że zawsze to lepiej uczyć się na czyiś błędach… a nie na swoich:)

Jeśli potrzebujesz pomocy przy wdrożeniu GA4 na Twoim sklepie/stronie to zapraszamy do kontaktu. Chętnie zrobimy to dla Ciebie… bezbłędnie 😀

Kolejnym tematem, który mnie mocno zainteresował było wystąpienie Mateusza Malinowskiego SEO Director z Fabryki Marketingu, które dotyczyło wykorzystania sztucznej inteligencji w narzędziach SEO. Szczególnie interesował mnie aspekt pisania tekstów przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji i tego jaka jest skuteczność właśnie takich treści.
Jest to na pewno z jednej strony ciekawy kierunek rozwoju pod kątem “zastępowania naszej pracy” sztuczną inteligencją, ale z drugiej strony na pewno warto poznać minusy takich działań. Zwłaszcza, że nie zawsze efekt, który wydaje się być mocno obiecującym, jest do uzyskania… tym bardziej że Google chce ograniczyć wykorzystanie takich tekstów.
Pozostałe wystąpienia były również warte uwagi, ponieważ tak jak pisałem, nie spotkałem się na SEM KRK ze złymi i nietrafionymi tematami.
Żałuję, że nie mogłem zostać na after party, ale trzeba było szybko wracać na Śląsk 😀

W przyszłym roku na pewno po raz kolejny będę obecny na SEM KRK.

Mam też nadzieję, że pozostaniemy już na stałe w wersji stacjonarnej, ponieważ  taka formuła moim zdaniem po prostu się sprawdza… zwłaszcza w Muzeum Manggha, które jest tak bliskie idei naszej Agencji. 

Jesteś zainteresowany współpracą?

Napisz: kontakt@kaizenads.pl

Zadzwoń: +48 881 228 124

Autor

Author avatar
Tomasz Kraśnik
COO

Komentarz specjalisty

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *