W dniach 27-29 maja Iga Bajuk oraz Klaudia Białas reprezentowały Kaizen Ads (カイゼンアッズ) na Influencers LIVE Wrocław
Poniżej wrażenia dziewczyn z wyjazdu.
Wrażenia Team Kazoku (家族):
``27-29 maja 2022 roku - Influencers LIVE Wrocław. Były to 3 dni bezwarunkowo dobrych emocji, aury, radości i NORMALNOŚCI
AUTENTYCZNOŚĆ, to ona grała pierwsze skrzypce podczas Influencer live Wrocław.
Wiecie co? Puszczam w świat bardzo mądre słowa, coś o czym zawsze wiedziałam, ale dopiero w ten weekend zrozumiałam o co w nich tak naprawdę chodzi. “Nigdy nie porównuj się do nikogo, tylko do siebie sprzed kilku lat” i z tym zostawię Was tutaj na moment.
Postaram się krótko opowiedzieć o co chodzi w tym całym “zamieszaniu”, przy czym pamiętajcie, że moja relacja/opinia ukierunkowana jeszcze jest wysoko utrzymującymi się endorfinami.
Znacie to uczucie, kiedy znajdujecie się w miejscu, które jeszcze w niedalekiej przeszłości wydawało się być abstrakcją? Ja znam.
W ten weekend z moją niezawodną kompanką od zadań specjalnych (i nie tylko, haha) Klaudią, przyatakowałyśmy Wrocław. Wydarzenie Influencers live Wrocław, to zrzeszenie grupy ludzi otwartych na innych i różne emocje, ludzi z pasją i zaangażowaniem, ludzi chcących coś więcej od życia niż bezpiecznej gwarancji wynikającej z pełnego etatu (i tu nie zrozumcie mnie źle, bo nie ma nic złego w takim bezpieczeństwie!), ludzi ambitnych, z pomysłem na siebie i wielkim dystansem do wszystkiego (dystans, to klucz do sukcesu, niezależnie od tego, co jest naszym celem, serio!)
Piję właśnie kawę i zastanawiam się co chcę Wam powiedzieć. Zacznijmy więc chyba od początku. Influencers live Wrocław pod kątem organizacyjnym oceniam na dobrze zorganizowane. Wiadomo, szczegóły do dopracowania (halo, halo organizatorzy - proszę o szatnie w przyszłym roku, haha:) ). Dobór prelegentów, prelekcji i kwestii około wydarzeniowej oceniam na dobrze zorganizowane, chociaż 3 godzinna kolejka po kawę…to trochę za dużo…Wielki ukłon dla Pana baristy! Naturalność przekazu, tutaj wielkie wow! Jest jednak aspekt, który nie ma swojej miary i na nim chciałabym się na chwilę zatrzymać.
Wiele razy obserwowałam i zastanawiałam się nad fenomenem popularności. Wiecie o co chodzi. Masz zasięgi, ludzie na ulicy chcą robić sobie z Tobą zdjęcie i chwalić się tym, że Cię znają w swoich SM, przy czym tak naprawdę Cię nie znają.
Jak zachować zdrowy dystans, poczucie bezpieczeństwa i zaufania w kontekście swojej rozpoznawalności? Czy ludzie popularni narażeni są na “przyjaciół” chcących się na nich wybić? Ja wiem, że tak, ale tak naprawdę “zagrożenie” to tyczy się każdego, niezależnie od branży w jakiej pracujesz czy też jakimi ludźmi się otaczasz. Tak było, jest i chyba niestety będzie.
Na pytanie odnośnie moich rozważań w sumie odpowiedziała mi Wiola (@niewyparzona_pudernica), mówiąc, że po prostu trzeba zaufać. Odpowiedź bardzo prosta i bardzo prawdziwa i tyczy się ona wielu aspektów. Grunt to zaufanie (i może na początku do siebie samego?), a od siebie dodam jeszcze, że pozostanie sobą, to najlepsza droga do sukcesu, bo w życiu wygra tylko prawdziwość i naturalność, dlatego jeszcze bardziej cieszę się, że miałam przyjemność uświadczyć tak wielu fantastycznych chwil z WAMI (i tutaj zostawmy nazwiska z boku:) ) Każdy jest wyjątkowy w tym co robi i życzę każdemu, aby tą wyjątkowość zachował.
Okej, emocje odkładam na chwilę z boku i spójrzmy na wydarzenie pod kątem merytorycznym. Bardzo cieszę się, że wszystkie prelekcje, które miały miejsce w miniony weekend, były skonstruowane w taki sposób, aby wnieść wartość dodaną w życie odbiorców. Skupię się na 3, które dla mnie były TOP ONE, może wynika to z mojej emocjonalności, może z pokrywających się poglądów, może z pedantyczności i miłości do ładnych i minimalistycznych rzeczy, a może to i to i to. Whatever.
“O seksualności w Social Mediach - łamanie tabu. Mecenat sexted.pl”
Jestem osobą, dla której wolność słowa i wyborów to top one. Uważam, że NIKT ale to NIKT nie ma prawa oceniać drugiej osoby, tym bardziej nakazywać, żądać i wpływać na decyzje. Bardzo boli mnie fakt, że Polska bardziej oddala się od normalności, której trend łatwo dostrzec na zachodzie, aniżeli przybliża. Mam wrażenie, że tematy, które już dawno powinny przestać być TABU, dalej nimi są, dlatego tym bardziej utożsamiam się z prelegentami, ich zdaniem i postrzeganiem świata.
Polskie szkolnictwo, przekaz wiedzy o seksualności, dorastaniu i zmianach jakie zachodzą w ciele, to dalej WDŻ prowadzone przez Panią z polskiego i kolorowa książeczka, którą najlepiej jest schować i nikomu nie pokazywać, bo narysowany jest w niej układ rozrodczy kobiety. Bardzo cieszę się, że za sprawą Anji Rubik powstała inicjatywa taka jak sexted, że są jednostki, które walczą o świadomość i twardo idą po lepsze przyszłych pokoleń. Nie bójmy się mówić o tym, co dotyczy każdego z nas. Seks. Miesiączka. Orientacja. To tak normalnie jak picie wody, serio.
“Autentyczność, prawda, szczerość - czy to się sprzedaje?”
Autentyczność, prawdę i szczerość kupuję ze zawiązanymi oczami. Nie ma nic gorszego niż kłamstwo i udawanie kogoś kim się nie jest. Siedziałam w pierwszym rzędzie mocno angażując się w przekazywaną treść. Uważam, że prawdziwym twórcą jest ten, kto niesie prawdę, a nie ten, który mówi to za co mu się płaci. Jestem bardzo szczęśliwa, że coraz więcej twórców zwraca na to uwagę i nie bierze tego co chce mu się dać, tylko bierze to co uważa za prawdziwe. Morał prelekcji jest taki, że autentyczność, prawda i szczerość “sprzeda” się lepiej i pewniej, a Wy nie będziecie się wstydzić tego o co pokazujecie.
“Jak zbudować piękne i stylowe konto na Instagramie”
Kto mnie zna ten wie, że zasada “im mniej, tym lepiej” jest częścią mnie, dlatego nie bez powodu wybrałam się na prelekcję dziewczyn, które nie tylko emanują radością, wiedzą i stylem, co też pokazują jak zbudować wartościową i łagodną treść dla oka. Wiecie, sukces tkwi w szczegółach…:)
Dodatkowo miałyśmy okazję stworzyć piękne bransoletki, obrazy i uczestniczyć (ja) w warsztatach foto, bo fotografię, to ja kocham. Spodziewałam się jednak, że dowiem się nieco więcej niż już wiem, ale fajnie było usystematyzować ponownie swoją wiedzę.
Ze swojej strony wykorzystując to miejsce, chciałabym raz jeszcze podziękować za tonę miłych słów w kierunku mojej osoby, to bardzo budujące i uświadamiające, serio. A czy umiem pozować i stać na ściance i “nie widzieć” kamer w koło? Chyba ciągle nie, ale walczę o akceptację siebie przez siebie samą od dawna i mam wrażenie, że progresuję cały czas:) Łapcie nasze fotki!
Oddaję “kartkę” Klaudii, która wiem, że uzupełni moja wypowiedź jak nikt inny 🙂 ``
~Iga Bajuk (イガ)
`` Bardzo nie mogłam doczekać się tego eventu. Temat Influencer marketingu jest mi dobrze znany, zarówno od strony pracy w agencji, marki jaki i samego Influencera. Od kilku lat obserwuje dynamiczny rozwój tego kanału, także uczestnictwo w tym wydarzeniu było dla mnie obowiązkowe.
Zwróćcie uwagę, że jeszcze kilka lat temu mało kto słyszał o kimś takim jak Influencer, twórca internetowy czy Content Creator - tutaj pasja niczym ziarno pada na żyzny grunt Internetu, a dzięki systematyczności, kreatywności, ale i trochę dzięki szczęściu, wyrasta sukces. Ale właśnie… jak go osiągnąć? Tutaj z pomocą przychodzi wydarzenie Influencers Live Wrocław, skupiające najlepszych ludzi z branży, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Do tego integracja i możliwość przeniesienia znajomości ze świata wirtualnego w świat realny sprawia, że będę polecać to wydarzenie każdemu kto choć trochę interesuje się tematem Influencer marketingu.
To wyjątkowe wydarzenie odbyło się równie w wyjątkowym miejscu - Hala Stulecia we Wrocławiu (wiecie, że rozporządzeniem Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej dnia 13 kwietnia 2005 roku obiekt ten został uznany za Pomnik Historii? - teraz już wiecie).
Od strony organizacyjnej nie mam wiele do dodania ( jako miłośniczka lodów rzemieślniczych wspomnę o pysznych lodach od tutaj
Podczas wydarzenia mogłyśmy posłuchać aż 70 prelegentów! Były tematy dedykowane twórcom, markom i agencjom. Większość prelekcji i warsztatów skupiała się na tym jak rozwijać kanały Social Media, jak tworzyć wartościowy kontent. Poruszane także były tematy ważne, o których pisała wyżej Iga. Dużą popularnością cieszyły się prelekcje związane z monetyzacją - jak zmonetyzować swoje działania w sieci? Jak znaleźć finansowanie na rozwój? Jak zarabiać odpowiedzialnie?
Naprawdę było wiele świetnych występów, oprócz tych co wymieniła Iga, udało nam się jeszcze wziąć udział w:
Jak decyduje Twój klient? Dlaczego znajomość ekonomii behawioralnej poprawi stan Twojego konta? / Kamil Kozieł - w humorystyczny, ale i oczywiście merytoryczny sposób przedstawił i omówił 6 obszarów, których zrozumienie pozwoli rozwinąć działania e-commerce, zwiększyć sprzedać czy polepszyć marketing. Dobrze wiemy, że np. tańsze tabletki przeciwbólowe działają gorzej niż droższe… 🙂 ale wiemy też, że hasło “kup kanapkę - drugą dostaniesz gratis” działa lepiej niż “kup dwie kanapki - na każdą z nich dostaniesz 50% zniżki”.
Viral – teoria i praktyka, czyli jak tworzyć treści, które dotrą do milionów. / Jakub Biel - Każde wystąpienie Jakuba dostarcza mi mnóstwo tipów, wiedzy ale i humoru. Tutaj nie obyło się bez dyskusji na temat reklamy Shopee… tak wiem, przepraszam, teraz zapewne nucisz tę piosenkę, ale właśnie tak działa viral.
Długofalowe współprace na dużą skalę. Korzyści, wyzwania, formalności. / Olga Gralińska, Kasia Gandor,Paulina Mikuła, Patryk Trzaska - mnóstwo konkretnych porad, przykładów.
Jakie kanały dziś są najbardziej przychylne Twórcom? / Natalia Sisik, Mary Jeleniewska, Paulina Soboń, Marlena Sojka,Kuba Norek - na tym panelu topowi twórcy opowiadali o swojej działalności, spostrzeżeniach. Na pytanie, które jest zawarte w temacie jednogłośnie odpowiedzieli: TikTok!
Jak zarabiać na blogu, gdy nie masz dużej społeczności? / Mateusz Żłobiński - Większość odpowie: twórz społeczność! Mateusz mówi: twórz społeczność wokół produktu. Jest to również sposób, aby od początku monetyzować swoje działania i móc inwestować w dalszy ich rozwój.
Internet a prawo. / Tomasz Palak - Temat ważny dla każdego: twórcy, agencji, firmy. Pamiętajcie, aby być na bieżąco z nowościami, zmianami, aby później niepotrzebnie nie panikować. O końcu ciasteczek, o co chodzi z Omnibusem, jak to jest z oznaczaniem współprac? Przeczytacie na stronie Tomasza https://www.tomaszpalak.pl/
Błędy, wpadki i fuckupy. Czego unikać we współpracy z marką? / Agata Węckowska - Jak pogodzić interesy agencji, Influencera i klienta? Trzeba “wejść w skórę” każdego z nich. Ja na szczęście mam taką możliwość, dlatego też podczas prelekcji Pani Agaty czułam jakby weszła mi do głowy i mówiła dokładnie to co sama chce powiedzieć. Przykłady historii z życia wziętych, błędy, wpadki, które mogą się przydarzyć każdemu, ale lepiej się uczyć na czyiś błędach.
Marka vs Twórca – jak nagrać reklamę, która zadowoli wszystkich? / Mateusz „Dobrzan” Dobrzański, Kacper „Kinderski” Posłuszny - Chłopaki omówili ten temat opierając się na swoich konkretnych przykładach z konkretnymi poradami jak się wykaraskać z pomyłek, aby wszyscy byli zadowoleni oraz jak zrobić, żeby ich uniknąć.
10 porad jak robić lepsze filmy. / Adam Chill Woźniakiewicz, Paulina Wierzgacz, Alina Kondrat, Marcin Mossakowski, Karol Lewandowski - Jeśli dotrwałeś do tego momentu to mam dla Ciebie prezent! Temat ten ekipa omówiła również na darmowym webinarze, który jest dostępny na YT o tu https://www.youtube.com/watch?v=JWJ_afReP6g
10 porad jak robić lepsze zdjęcia. / Aleksander Małachowski, Paweł Jagiełło, Aleksandra Zaborowska, Paulina Wierzgacz, Karol Lewandowski - Niestety tu nie zdradzę wszystkich 10 porad, ale podzielę się listą narzędzi, które są niezbędne przy planowaniu wyprawy foto i pracy w terenie: - mapy online - opcja stality (Google Maps), - maps me, - IG/Pinterest - Photopills, - mapy tradycyjne, - znajomość lokalnych twórców - obserwacja zwyczajów - flightradar24.com, - windy.com
To by było na tyle! Dziękujemy za kolejny wspólny wyjazd! I pamiętaj, że jeśli dzielisz się swoją opinią ze znajomymi, rodziną to masz na nich wpływ, a więc w jakimś stopniu jesteś Influencerem. 🙂``
~Klaudia Białas (クローディア)
Standardowo, jak to na naszych wyjazdach, nie zabrakło dobrego jedzonka 🙂
Podobają Ci się nasze relacje?
Śledź naszego Instagrama – tam wrzucamy również Storiesy!
Jesteś zainteresowany współpracą?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124