Zostańmy w kontakcie
Lofty Kościuszko
ul. Metalowców 13/108
Chorzów 41-500
kontakt@kaizenads.pl
+48 881228124

Haystack on Tour – relacja

Haystack on Tour

23 lutego 2023 był dla mnie bardzo produktywnym dniem. Uczestniczyłem w sumie w trzech wydarzeniach.

  1. Potencjał multilokalizacji, czyli biuro bliżej ludzi – Relację przeczytasz tutaj
  2. Haystack on Tour – The Search Relevance Conference – właśnie piszę relację, którą czytasz
  3. Spotkanie z Michałem Koniecznym z Edrone – fotki były np na Stories mojego konta na Instagramie – zapraszam 🙂

 

Na konferencję Haystack on Tour – The Search Relevance Conference udałem się na zaproszenie Michała Blaka – CEO Edrone.

 

Michał Blak

CEO Kaizen Ads (カイゼンアッズ) – Krystian Kruk (鴉) & CEO Edrone – Michał Blak

 

Warto zaznaczyć, że Edrone był też współorganizatorem konferencji. Serdecznie dziękuję za zaproszenie 🙂

 

Wydarzenie było całkowicie poświęcone tematyce Search w E-Commerce.

Konferencja była prowadzona w języku angielskim.

Oprócz merytorycznej części, na której można było zadawać pytania, przewidziano czas na tzw. networking i dyskusje. Była to świetna okazja by w gronie światowych ekspertów wymienić się wiedzą, doświadczeniami i skonsultować problemy związane z wyszukiwaniem w e-commerce.

Warto nadmienić, że współorganizatorem Haystack on Tour była firma OpenSource Connections, która jest organizatorem największej konferencji dot. Search w Stanach Zjednoczonych (Haystack US). Firma tworzy również największą społeczność ekspertów od Search (Relevance & Matching Tech), której członkami jest ponad 3300 osób.

 

haystack on tour

 

Prelegenci i tematy, które były podjęte na konferencji:

Charlie Hull – “Why is search still so hard to get right?”

Rene Kriegler – “Towards systematic search quality improvement”

Piotr Stachowicz – “Voice Search – challenges & opportunities”

Arek Flinik – “Searching in the real world: why people not always want what they say they want – UX lessons learned from implementing search functions in commercial voice applications”

Atita Arora – “Vectorise your E-commerce Search”

Zbyszko Papierski – “Content deduplication: vector vs keyword approaches”

 

haystack on tour

haystack on tour

haystack on tour

 

Jak widać prelegenci poruszali szerokopojętą tematykę z zakresu search:

  • projektowanie wyszukiwarek dla e-commerce,
  •  tajniki wyszukiwania głosowego,
  •  wyszukiwania opartego na wektorach i uczeniu maszynowym.

 

W Kaizen Ads (カイゼンアッズ) stawiamy na ciągły rozwój. Jak zawsze uważam, że przykład idzie z góry. Dlatego też bardzo chętnie biorę udział w tego typu wydarzeniach. Zarówno to jako prelegent, ale również jako słuchacz. Przez lata nauczyłem się, że umiejętność słuchania, jest o wiele cenniejsza niż… mówienie 🙂

Chcesz być na bieżąco z Newsami?

Śledź dział – Wiedza Kaizen Ads

Chcesz zaprosić nas na jakieś wydarzenie?

Napisz: kontakt@kaizenads.pl

Zadzwoń: +48 881 228 124

Autor

Author avatar
Krystian Kruk (鴉)
Founder & CEO

Komentarz specjalisty

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *