23 lutego 2023 był dla mnie bardzo produktywnym dniem. Uczestniczyłem w sumie w trzech wydarzeniach.
- Potencjał multilokalizacji, czyli biuro bliżej ludzi – Relację przeczytasz tutaj
- Haystack on Tour – The Search Relevance Conference – właśnie piszę relację, którą czytasz
- Spotkanie z Michałem Koniecznym z Edrone – fotki były np na Stories mojego konta na Instagramie – zapraszam 🙂
Na konferencję Haystack on Tour – The Search Relevance Conference udałem się na zaproszenie Michała Blaka – CEO Edrone.
Warto zaznaczyć, że Edrone był też współorganizatorem konferencji. Serdecznie dziękuję za zaproszenie 🙂
Wydarzenie było całkowicie poświęcone tematyce Search w E-Commerce.
Konferencja była prowadzona w języku angielskim.
Oprócz merytorycznej części, na której można było zadawać pytania, przewidziano czas na tzw. networking i dyskusje. Była to świetna okazja by w gronie światowych ekspertów wymienić się wiedzą, doświadczeniami i skonsultować problemy związane z wyszukiwaniem w e-commerce.
Warto nadmienić, że współorganizatorem Haystack on Tour była firma OpenSource Connections, która jest organizatorem największej konferencji dot. Search w Stanach Zjednoczonych (Haystack US). Firma tworzy również największą społeczność ekspertów od Search (Relevance & Matching Tech), której członkami jest ponad 3300 osób.
Prelegenci i tematy, które były podjęte na konferencji:
Charlie Hull – “Why is search still so hard to get right?”
Rene Kriegler – “Towards systematic search quality improvement”
Piotr Stachowicz – “Voice Search – challenges & opportunities”
Arek Flinik – “Searching in the real world: why people not always want what they say they want – UX lessons learned from implementing search functions in commercial voice applications”
Atita Arora – “Vectorise your E-commerce Search”
Zbyszko Papierski – “Content deduplication: vector vs keyword approaches”
Jak widać prelegenci poruszali szerokopojętą tematykę z zakresu search:
- projektowanie wyszukiwarek dla e-commerce,
- tajniki wyszukiwania głosowego,
- wyszukiwania opartego na wektorach i uczeniu maszynowym.
W Kaizen Ads (カイゼンアッズ) stawiamy na ciągły rozwój. Jak zawsze uważam, że przykład idzie z góry. Dlatego też bardzo chętnie biorę udział w tego typu wydarzeniach. Zarówno to jako prelegent, ale również jako słuchacz. Przez lata nauczyłem się, że umiejętność słuchania, jest o wiele cenniejsza niż… mówienie 🙂
Chcesz być na bieżąco z Newsami?
Śledź dział – Wiedza Kaizen Ads
Chcesz zaprosić nas na jakieś wydarzenie?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124
Komentarz specjalisty