Jest mi niezmiernie miło poinformować, iż 8 kwietnia 2022 roku jako Doktorant Akademii WSB i CEO Kaizen Ads (カイゼンアッズ) będę miał przyjemność wystąpienia w roli prelegenta na II Konferencji Naukowej “Digital Ninjas” pt. “Media społecznościowe i ich wpływ na zachowanie konsumenckie”.
Temat mojej prelekcji to: “Real Time Marketing – od mema do sprzedaży”
Konferencja naukowa jest organizowana przez Koło Naukowe Akademia Social Ninja UJ wraz z Instytutem Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Ponadto przygotuję artykuł naukowy o tym samym tytule, który zostanie poddany recenzji, celem publikacji w monografii.
Serdecznie zapraszam środowisko naukowe, doktorantów, studentów jak i innych słuchaczy do uczestnictwa w wydarzeniu.
Ze względu na pandemię, konferencja odbędzie się online’owo.
Jestem dumny z tego, że w Kaizen Ads (カイゼンアッズ) łączymy działania biznesowe z naukowymi.
Komentarz specjalisty