Zostańmy w kontakcie
Lofty Kościuszko
ul. Metalowców 13/108
Chorzów 41-500
kontakt@kaizenads.pl
+48 881228124

Barcamp SEO Poland on Tour Katowice – Relacja

SEO Poland On Tour

W piątek 8 lipca 2022 razem z Remigiuszem Jóźwiakiem naszym Head of SEO mieliśmy okazję reprezentować Kaizen Ads (カイゼンアッズ) na imprezie Barcamp SEO Poland On Tour w Katowicach. Jest to cykl spotkań, będących wstępem do Konferencji Głównej mającej odbyć się w Krakowie 16 września 2022 roku.

Formuła tego cyklu odbiega od przyjętych standardów konferencyjnych, co na pewno jest jej dużą zaletą. Dzięki temu, że spotkania odbywają się w barach, oprócz poszerzania swojej wiedzy, można również sączyć piwo, czy inne napoje oraz nawiązywać nowe znajomości.

Pomimo tego, że formuła spotkań organizowanych w ramach Barcamp SEO Poland On Tour jest dosyć luźna, to nie odchodzi się jednak w ich trakcie od tego, co najważniejsze…czyli zdobywania wiedzy.

W Kaizen Ads (カイゼンアッズ) jestem COO – czyli pisząc wprost, nie zajmuję się bezpośrednio SEO…, ale mam z nim sporo do czynienia. Chociażby na spotkaniach prowadzonych przez nasz dział Customer Service służę pomocą w zakresie wyjaśniania Klientom zawiłych zasad pozycjonowania. Mogę powiedzieć, że naprawdę wiele z tej konferencji wyniosłem.

Szczególnie przypadło mi do gustu wystąpienie Pana Sławka Borowego z Asante. Temat brzmiał: “Jak robić audyty SEO, które zostaną wdrożone?”.

jak robić audyty seo, które zostaną wdrożone?

jak robić audyty seo, które zostaną wdrożone?

 

Promowane przez Pana Sławka Borowego podejście do różnego rodzaju analiz czy audytów w pełni się zgadza z moim doświadczeniem i wdrażanymi przez nas w Kaizen Ads (カイゼンアッズ) standardami.

Mówiąc wprost, przede wszystkim wychodzimy do Klienta z taką analizą/audytem, który pokaże potencjalne zyski. Większość osób nie jest zainteresowana akademickimi wywodami – dlatego też wykorzystując język biznesu, staramy pokazać potencjalnemu Klientowi co zyska i ile dane przedsiębiorstwo zarobi poprzez współpracę z nami.

Równie ważnym aspektem, jest to, że w obrębie naszych analiz uwzględniamy nie tylko koszty finansowe, ale także nasze potrzeby pod kątem zaangażowania zasobów ludzkich firmy.

Rozległość zagadnień związanych z SEO i pozycjonowaniem pozwala na wybór różnorodnych tematów z tego obszaru marketingu internetowego, spośród których trudno jest wskazać te mniej lub bardziej istotne.

Pozostali prelegenci, wśród których znaleźli się: Szymon Słowik, Paweł Gontarek, Sebastian Heymann oraz Benedykt Protasiuk, odnieśli się w swoich przemówieniach do zagadnień takich jak pozycjonowanie za granicą czy też metody przeciwdziałania dużym i nagłym spadkom pozycji (mieliśmy okazję zapoznać się ze studium przypadków, w których błędy w zarządzaniu stroną wpłynęły na duży spadek w wynikach SEO).

Dodatkowo poznaliśmy również “za” i “przeciw” istnieniu toksycznych linków w SEO oraz mityczne, wciąż owiane tajemnicą, echo linków.

audyt seo

Każde z wystąpień prelegentów, które mieliśmy okazję usłyszeć, z pewnością przyczyni się do lepszego funkcjonowania naszego działu SEO.

Każdemu, kto planuje wejść lub działa już na rynku e-commerce polecamy skorzystanie z możliwości wykonania audytu SEO, który przyczyni się do zdiagnozowania problemów uniemożliwiających zdobywanie TOPów widoczności w wyszukiwarkach – serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego każdego, kto zainteresowany jest pozycjonowaniem działającego już lub nowopowstającego sklepu czy też witryny.

Jesteś zainteresowany współpracą?

Napisz: kontakt@kaizenads.pl

Zadzwoń: +48 881 228 124

Autorzy

Author avatar
Tomasz Kraśnik
COO

Komentarz specjalisty

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *