W piątek 8 lipca 2022 razem z Remigiuszem Jóźwiakiem naszym Head of SEO mieliśmy okazję reprezentować Kaizen Ads (カイゼンアッズ) na imprezie Barcamp SEO Poland On Tour w Katowicach. Jest to cykl spotkań, będących wstępem do Konferencji Głównej mającej odbyć się w Krakowie 16 września 2022 roku.
Formuła tego cyklu odbiega od przyjętych standardów konferencyjnych, co na pewno jest jej dużą zaletą. Dzięki temu, że spotkania odbywają się w barach, oprócz poszerzania swojej wiedzy, można również sączyć piwo, czy inne napoje oraz nawiązywać nowe znajomości.
Pomimo tego, że formuła spotkań organizowanych w ramach Barcamp SEO Poland On Tour jest dosyć luźna, to nie odchodzi się jednak w ich trakcie od tego, co najważniejsze…czyli zdobywania wiedzy.
W Kaizen Ads (カイゼンアッズ) jestem COO – czyli pisząc wprost, nie zajmuję się bezpośrednio SEO…, ale mam z nim sporo do czynienia. Chociażby na spotkaniach prowadzonych przez nasz dział Customer Service służę pomocą w zakresie wyjaśniania Klientom zawiłych zasad pozycjonowania. Mogę powiedzieć, że naprawdę wiele z tej konferencji wyniosłem.
Szczególnie przypadło mi do gustu wystąpienie Pana Sławka Borowego z Asante. Temat brzmiał: “Jak robić audyty SEO, które zostaną wdrożone?”.
Promowane przez Pana Sławka Borowego podejście do różnego rodzaju analiz czy audytów w pełni się zgadza z moim doświadczeniem i wdrażanymi przez nas w Kaizen Ads (カイゼンアッズ) standardami.
Mówiąc wprost, przede wszystkim wychodzimy do Klienta z taką analizą/audytem, który pokaże potencjalne zyski. Większość osób nie jest zainteresowana akademickimi wywodami – dlatego też wykorzystując język biznesu, staramy pokazać potencjalnemu Klientowi co zyska i ile dane przedsiębiorstwo zarobi poprzez współpracę z nami.
Równie ważnym aspektem, jest to, że w obrębie naszych analiz uwzględniamy nie tylko koszty finansowe, ale także nasze potrzeby pod kątem zaangażowania zasobów ludzkich firmy.
Rozległość zagadnień związanych z SEO i pozycjonowaniem pozwala na wybór różnorodnych tematów z tego obszaru marketingu internetowego, spośród których trudno jest wskazać te mniej lub bardziej istotne.
Pozostali prelegenci, wśród których znaleźli się: Szymon Słowik, Paweł Gontarek, Sebastian Heymann oraz Benedykt Protasiuk, odnieśli się w swoich przemówieniach do zagadnień takich jak pozycjonowanie za granicą czy też metody przeciwdziałania dużym i nagłym spadkom pozycji (mieliśmy okazję zapoznać się ze studium przypadków, w których błędy w zarządzaniu stroną wpłynęły na duży spadek w wynikach SEO).
Dodatkowo poznaliśmy również “za” i “przeciw” istnieniu toksycznych linków w SEO oraz mityczne, wciąż owiane tajemnicą, echo linków.
Każde z wystąpień prelegentów, które mieliśmy okazję usłyszeć, z pewnością przyczyni się do lepszego funkcjonowania naszego działu SEO.
Każdemu, kto planuje wejść lub działa już na rynku e-commerce polecamy skorzystanie z możliwości wykonania audytu SEO, który przyczyni się do zdiagnozowania problemów uniemożliwiających zdobywanie TOPów widoczności w wyszukiwarkach – serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego każdego, kto zainteresowany jest pozycjonowaniem działającego już lub nowopowstającego sklepu czy też witryny.
Jesteś zainteresowany współpracą?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124
Komentarz specjalisty