Wysiadamy.
W Krakowie słońce rozgrzane jak dyskusja w naszym biurze odnośnie nowego singla Męskiego Grania. Przemierzamy urocze uliczki w poszukiwaniu najlepszego tonic espresso. Trochę chłodu…nie tylko bijącego z naszych żartów, ugasi pragnienie.
Będąc w królewskim mieście – must have to spacer! I oczywiście foteczki 😅
Podczas poszukiwania zacienionego miejsca na zakolu Wisły spotkałyśmy korowód Miss Supranational 2022 – co wzbudziło niemałe zainteresowanie, nie tylko nasze. Oczywiście wtopiłyśmy się w tłum 😂
Niestety chwila przechadzki w tak ‘pięknym’ gronie szybko minęła, a my gotowe na event naszego partnera Edrone zmierzamy do ich siedziby.
Godzina 16:30 – ul. Lekarska 1 – wysiadamy z Bolta i jesteśmy na miejscu! Let’s get the party started! 💃
Zarówno pod względem organizacji jak i merytoryka wydarzenie zaskoczyło nas bardzo pozytywnie. Energia bijąca od prelegentów dała powera wszystkim! Prelekcje odbyły się w bardzo swobodnej atmosferze, co sprawiło, że było miło, przyjemnie i bez spiny. Jak dla nas wiedza podana na tacy, w bardzo przystępny sposób.
Edrone brawo za organizację – jeszcze nie byłyśmy na evencie, który się odbył w tak przyjemnej formie!
Dlaczego warto było wziąć udział w evencie Pizza, Piwo i E-commerce?
1. Networking.
Nawiązywanie relacji biznesowych w celach współpracy, poznanie nowych znajomych oraz wymiana wiedzy – lubimy to!
2. Prelekcje.
Motywują nas i zachęcają do rozwoju. Świetnie jeśli są przedstawione konkretne przykłady, które… wykładają na stół ‘bebechy’. Tak też było na evencie. Z czystą teorią pożegnałyśmy się wraz z ukończeniem studiów. Historie praktyków i ich Case Study to dla nas największa wartość dodana.
Katarzyna Bronowska w swojej prezentacji ‘Co mają wspólnego śledzie z e-commerce? Czyli dobre praktyki na trudne czasy’ przedstawiła kilka problemów, które wpływają np. na brak sprzedaży w sklepach, co tylko potwierdziło nasze własne doświadczenia.
Oskar Lipiński opowiedział o Customer Experience w marce Daag, w której pełni funkcję dyrektora E-commerce. Przedstawione przykłady działań pokazały w jaki sposób kreować lovebrand.
A Joanna Jezior-Sojka opowiedziała w jaki sposób odkryła najważniejsze tajemnice e-commerce, które wykorzystuje w swoim sklepie ergobiuro.pl.
Tymoteusz Wiśniowski przedstawiając wyzwania dla projektu Mi-Home pokazał, że czasem nie mamy wpływu na pewne sytuacje i trzeba się uzbroić w cierpliwość.
3. E-commerce.
Cała nasza praca opiera się o E-commerce. Czymże byłby ówczesny marketing bez e-commerców? 😀 A czym e-commerce bez marketingu?!
4. Piwo.
Tylko 0%, bo nie pijemy w pracy. W upalny dzień – zimna zerówka wchodziła jak złoto. Dodatkowo wielki szacun za wielką lodówkę!
5. Picka, to żyćko.
…Niestety nie zdążyłyśmy zjeść… ale mamy zdjęcie! Bardzo żałujemy… Ale może następnym razem?
Na zakończenie chcemy dodać, że na pewno odwiedzimy Kraków po wakacjach. Czekamy z niecierpliwością na następny event!
Jesteś zainteresowany współpracą?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124
Komentarz specjalisty