
GenAI potrafi tworzyć szybciej, taniej i w ogromnych ilościach…,ale jedno wciąż pozostaje unikatowe – styl. Zapraszamy na bezpłatny webinar dla subskrybentów naszego Newslettera – Tsuzuku (続く) – Strategia Komorebi – styl jako przewaga w erze genAI
Styl decyduje o tym, czy odbiorca zatrzyma się na treści, czy przejdzie dalej.
Styl działa jak komorebi (木漏れ日) – delikatny prześwit światła, który sprawia, że znana forma nagle zaczyna mieć głębię.
Podczas webinaru pokażemy, jak zbudować styl, który stanie się Twoją przewagą – mierzalną, powtarzalną i rozpoznawalną w treściach tekstowych, graficznych i wideo.
Pokażemy praktyczne metody pracy z genAI oraz dane potwierdzające, że styl realnie wpływa na wyniki Twoich działań.
Dowiesz się jak przejść od generowania „jak wszyscy” do tworzenia treści, które mają własny charakter. Skupimy się na tym, jak drobne poprawki, i codzienne konsekwentne działania, nawet jeśli odpowiedzi nie są doskonałe, wpływają na Twój styl.
Webinar – Strategia Komorebi – styl jako przewaga w erze genAI
04.12.2025 – 11:00-12:30
Prelegenci: Krystian Kruk (Founder & CEO) i Jeremiasz Krok (AI Specialist)
Krystian Kruk – Założyciel i CEO kreatywnej agencji digital marketingu czerpiącej z japońskich filozofii i strategii budowania biznesu – Kaizen Ads (カイゼンアッズ).. Doktorant dziedziny nauk społecznych, w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości, którego praca doktorska skupia się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji w marketingu internetowym. W branży od 2006 roku. Szczęśliwy mąż, Koci tata, Geek, Madridista, miłośnik nowych technologii, od zawsze zakochany w Japonii.
Jeremiasz Krok – AI Specialist w Kaizen Ads (カイゼンアッズ). Praktyk rozwiązań no-code i propagator wykorzystywania generatywnej sztucznej inteligencji w pracy i życiu codziennym. Zawodowy redaktor, copywriter i social media specialist. Swoje pierwsze (nomen-omen) kroki w branży AI stawiał na długo przed pojawieniem się ChatuGPT. Prywatnie miłośnik futurystyki, anime oraz muzyki.
Dla kogo:
– Dla wszystkich, którzy chcą tworzyć treści wyróżniające markę w przeładowanym świecie AI.
– Dla twórców, którzy chcą wypracować własny, rozpoznawalny styl.
– Dla osób pracujących z genAI – tekstami, grafiką i video.
– Dla ludzi szukających inspitacji
– Dla wszystkich, którzy chcą, by ich treści miały charakter, emocje i spójność.
– Dla osób budujących markę osobistą i firmową z wykorzystaniem AI.
– Dla kreatywnych zespołów szukających nowych standardów pracy z genAI.
– Dla tych, którzy chcą zmienić ilość na jakość – zgodnie z filozofią Kaizen i podejściem Komorebi).
Komentarz specjalisty