
Jest mi niezmiernie miło poinformować, że nasza agencja została Certyfikowanym Partnerem Producthero. Jesteśmy jedną z 7 firm w Polsce, która może poszczycić się tym osiągnięciem.
Producthero to najczęściej wybierany Google CSS Partner w Europie (ponad 10 000 sklepów internetowych), który oferuje platformę do poprawiania skuteczności kampanii w kampaniach typu Shopping Ads. Wśród marek, które zdecydowały się na owe rozwiazanie jest m.in. Ikea, Decathlon, Heineken czy Rituals.
Jako partner ProductHero mamy kilka istotnych benefitów.
Możemy m.in.:
- zaoferować naszym Klientom nawet 20% zniżki CPC w kampaniach produktowych
- optymalizować treści produktów, w tym korzystać z AI Product Title Suggestions
- tworzyć analizy i segmentację produktów: Funkcje takie jak Product Labelizer Strategy umożliwiają kategoryzację produktów na podstawie ich wydajności, co pozwala na lepsze zarządzanie budżetem reklamowym i zwiększenie przychodów nawet o 30%
- korzystać z narzędzia Price Benchmark Data dostarcza informacji o konkurencyjności cenowej, co pozwala na optymalizację strategii cenowej i kampanii reklamowych.
Ponadto mamy dostęp do Akademii Producthero, a nasz Team (家族) może poszerzać wiedzę i zdobywać certyfikaty. O tym już w kolejnych newsach 🙂
Prowadzisz reklamy przy pomocy Google Ads?
Chętnie przeanalizujemy Twoje kampanie.
Może się okazać, że jako Certyfikowany Partner Google z kilkunastoletnim doświadczeniem, będziemy w stanie wyciągnąć znacznie więcej z Twoich działań reklamowych.
To co, robimy darmową analizę?
Napisz: kontakt@kaizenads.pl
Zadzwoń: +48 881 228 124
Komentarz specjalisty