Jest mi niezmiernie miło poinformować, iż w pierwszym numerze magazynu “hAI Magazine” – pojawił się artykuł Jeremiasza Kroka (AI Specialist) pt. “Sztuczna inteligencja w branży marketingowej”.
hAI Magazine to pierwszy w Polsce drukowany magazyn poświęcony w pełni sztucznej inteligencji. Możecie go nabyć w sieci salonów Empik, ale również zamówić prenumeratę online.
Publikacja Jeremiasza to kolejny wkład i udział Kaizen Ads (カイゼンアッズ) w ewolucji związanej z genAI w Polsce.
Poniżej komentarz Jeremiasza:
Sztuczna inteligencja i kreatywność…Kiedy tylko dowiedziałem się za sprawą wiadomości od redaktor prowadzącej Ewy Chamczyk, jaki jest motyw przewodni pierwszego numeru hAI Magazine, to od razu wiedziałem o czym napiszę. Nasz pierwszy webinar z Krystianem dla Ministerstwa Cyfryzacji, był o tym, że AI nie zabierze Ci pracy, ale… Ci ją da.
W artykule chciałem skupić się na tym, że branża kreatywna wcale nie musi obawiać się generatywnej sztucznej inteligencji. Wręcz przeciwnie. Możliwości GenAI są doskonałym boosterem dla działów kreatywnych i pozwalają na zwiększenie efektywności. Procesy, które dawniej trwały tygodnie, dziś można dzięki mądremu wykorzystaniu AI zrobić w kilka godzin.
Anegdotka – pierwsza wersja artykułu była o połowę krótsza, ale wiedziałem, że tekst nie jest kompletny. Zapytałem, czy mogę dopisać kilka zdań. Kiedy dostałem zielone światło, od razu dopisałem drugą połowę 😉
Zachęcamy do lektury magazynu 🙂
Komentarz specjalisty