Obsługa kampanii reklamowych dla e-commerce w rozliczeniu tylko za efekt
#WiemyŻeDowieziemy
Jesteśmy pierwszą kreatywną agencją digital marketingu, której płacisz za obsługę tylko od wygenerowanej sprzedaży na Twoim sklepie internetowym.
Lata praktyki pokazały nam, że model rozliczenia “success fee only” jest odpowiedzią na potrzeby właścicieli e-commerców.
Gamechanger, który zmieni Twoje podejście do nawiązania współpracy w zakresie obsługi kampanii marketingowych.
Płacisz za obsługę, tylko od efektu!
Obsługa kampanii reklamowych w rozliczeniu za efekt!
Chcemy brać czynny udział w rozwoju Twojego sklepu internetowego. Jeśli szukasz partnera, który oprócz przygotowania planu i strategii oraz podsyłania comiesięcznych raportów weźmie odpowiedzialność za swoje działania…
Jesteś w dobrym miejscu.
#WiemyŻeDowieziemy
Dlatego proponujemy rozliczanie naszej obsługi w działaniach reklamowych dla sklepów internetowych “tylko za efekt”.
Poznaj więcej szczegółów!
Rozliczenie za efekt w 5 krokach Sugoi (すごい)
Sugoi (すごい) – w wolnym tłumaczeniu “WOW!” / “Coś niesamowitego/wspaniałego”.
Wyraz, którym możemy zastąpić nawet 20 różnych reakcji.
Od zachwytu nad smakiem/wyglądem jedzenia, przechodząc przez podziwianie “małych rzeczy – tu i teraz”, skończywszy na zadowoleniu z czyichś efektów i postępów.
Krok 1 - Uzupełnij formularz lub zadzwoń
Zrobimy bezpłatny research i dokonamy wstępnej analizy względem doboru najbardziej odpowiedniej oferty dla Twojego sklepu.
Krok 2 - Indywidualna propozycja
Po naszej rozmowie, stworzymy dla Ciebie indywidualną propozycję “rozliczenia za efekt”. Otrzymasz również początkowy plan naszych działań.
Krok 3 - Formalności
Dokonaj opłaty aktywacyjnej uzależnionej od ilości usług, którymi będziemy się dla Ciebie zajmować oraz odeślij podpisaną umowę.
Krok 4 - Przygoda związana z maksymalizacją Twoich zysków właśnie się rozpoczęła
Wdrażamy omówioną strategię i po akceptacji wszystkich specyfikacji uruchamiamy ustalone kampanie. Zgodnie z zasadami Kintsugi (金継ぎ) naprawiamy to co już wcześniej było zrobione i nie przyniosło efektu.
Krok 5 - Działamy zgodnie z naszymi filozofiami
Optymalizujemy kampanie w stylu Kaizen (カイゼン), raportujemy działania i wyniki zgodnie z zamysłem Ichigo Ichie (一期一会), dobieramy dalszą strategię marketingową i skalujemy Twój biznes według działań Ikigai (生き甲斐)